Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Ήλιος και Αναμνήσεις από την Χίβα Παναχί

                                   




Ήλιος
       Ο αγαπημένος μου
  Θα μου φέρει ένα καλάθι 
Γεμάτο κίτρινα λουλούδια Θα τα κάνω ένα στεφάνι 
Γιά τον τάφο των ονείρων μου 
1993, Κουρδιστάν Ιράν

                                   Αναμνήσεις
                            Κάθε απόγευμα 
                               Ένα παιδί κάθεται 
                                              Κάθεται 
                                       Στις τσιμεντένιιες σκάλες 
                                                      Του σπιτιού
                                                       Κοιτάει επίμονα 
                                                      Στα μάτια των αναστεναγμών μου
                                                                                                  1995, Κουρδιστάν Ιράν 







Από τη συλλογή με τίτλο, Τα Μυστικά του Χιονιού 
Χίβα Παναχί ,2008 Αθήνα 
ο πίνακας είναι του φίλου μου Reza Nosreti , Κούρδος ζωγράφος








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A Woman from Ashes

  When the sun descends on Earth and guides us, then we speak about the age of innocence....    26 of March, 2024